Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Βασίλης Παπακώστας: 2ος με ισοβαθμία στην πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2011 (κατηγορία U10)


"Είμαι 10 χρονών και ζώ στη Χίο. Προπονούμαι με τον κ. Τζούμπα από τον Σεπτέμβριο του 2010, γιατί ο προπονητής μου  (Willem Van Sluijs) στον Φάρο Βαρβασίου πίστευε ότι έπρεπε να κάνω προπονήσεις υψηλού επιπέδου με ένα μετρ του αθλήματος.  Με τον κ. Τζούμπα δουλεύουμε από απόσταση με τη βοήθεια του internet. Οι προπονήσεις μας είναι κάτι μαγικό για μένα γιατί έμαθα να σκέφτομαι σωστά, να σχεδιάζω, να χρησιμοποιώ την φαντασία μου και πολλά άλλα σπουδαία πράγματα για το σκάκι. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με έμαθε να πιστεύω στον εαυτό μου. Μία μέρα πριν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2011  (κατηγορία U10)  μου είπε «αν πιστέψεις στον εαυτό σου θα πάρεις μετάλλιο Βασίλη» και εγώ τον άκουσα και το πήρα (2ος με ισοβαθμία στην πρώτη θέση)."
Βασίλης Παπακώστας